martes, mayo 15, 2007

Arte Povera




Per jo l'Art Povera, era un moviment bastan desconegut...alguns artistes representatius d'aquest grup, els coneixia mínimament... me va semlar força interessant la conferència, per una banda perquè no en coneixia gaires coses i va ser molt productiva, a més la professora italiana feia, amb les ganes que hi posava, que fos més dinàmica, trasmetia passió, ganes....i per l'altra perquè la gama d'artistes i obres que ens va ensenyar va ser molt extensa, variada i sobretot molt interesant... vaig trobar obres de gran bellesa.
Però realment, a mi m'ha agradat perquè he conegut a un artista que m'ha emocionat...m'han encantat les aquarel·les de Francesco Clemente...m'ha atret l'atenció el gran format poc comú que utilitza i els colors, tan propers a jo... Són obres molt sensibles, m'han arribat i emocionat...

No hay comentarios: