lunes, mayo 28, 2007

levantar la materia

Per primera vegada he tengut un contacte amb el fang, ha estat una experiència molt gratificant amb molts de sentits...els primers contactes, les primeres passes varen ser tímides, porugues...molt insegures...em semblava tan complicat poder donar una forma, crear un volum...hi havia al mig del fang i jo un respecte estrany....però a la vegada em deixava endur, no em donava compta i el temps passava i tenia la sensació que feia 10 minuts que estava allà i ja havien passat les hores...però el millor era quan sortia, tenia una sensació de descàrrega, de ben estar...que et deixava en ganes de continuar, de tornar a aquella matèria que a poc a poc començava a tenir forma...

La figura dia dia, amb inseguretats creixia...

Però el que més m’ha agradat, m’ha atret l’atenció, el que he aprés ha estat a mirar...me n’he adonat que no sabia mirar, que dibuixava el que ja sabia, el que hem fet i aprés sempre...però amb el fang ha estat diferent...quan mirava la figura veia parts estranyes, que tenen forma però les falta vida i només a partir de l’observació de la model, de l’observació detinguda, veia que allà li falta una mica de fang, que aquí he de buidar una mica...i així la figura cobra el sentit, la vida...

Me’n vaig satisfeta, però ha estat poc i massa curt, a vegades una lluita...me’n vaig amb l’experiència viscuda i el sentiment que m’ha aportat...queda seguir, queda pendent repetir-ho...

No hay comentarios: