miércoles, mayo 30, 2007

“Levantar la materia”

Observa, pensa i defineix abans de construir res. Penso en el meu procés de modelar el fang i veig que sí, que realment hi ha agut una petita evolució de millora respecte el principi de semestre. Miró els meus esbossos i sento que poc a poc he anat millorant la forma de sentir la matèria i modelar-la.

He de dir que, realment, el volum i el treball amb el fang no és el meu fort i que al principi de l’assignatura no tenia molt clara com mi desenvoluparia però, poc a poc i mentre anava tastant les sensacions d’aquest material, em trobava més immers i interessat en aprendre com fer-ho millor i l’estona em passava volant.

Sé que he de millorar molt i que el meu treball amb el fang encara té molts errors, però això no em fa desanimar, al contrari, em serveix per saber que ho puc fer millor esforçant-me i dedicant-hi més temps.

No hay comentarios: