domingo, junio 08, 2008

exposició


Vaig anar a l’exposició del centre d’art de Sant Lluc per el meu compte, l’últim dia abans de que acabes i sense saber que hi trobaria.

Em va agradar, nomes entrar la sensació fou bona; però com alguns companys diuen, crec que la part de pintura queda eclipsada per les escultures de Yeva Goldfarb.

Els cossos semblaven vius, el fet de deformar i engrandir parts del cos en concret donava moviment i textura; tot i ser un material fosc i fred, la meva sensació fou la contraria, eren càlides, molt humanes, et donaven ganes de tocar-les per notar els plecs i les corbes.

M’agrada la manera que té de tractar el cos, la forma, amb un coneixement tant gran d’aquest que es pot permetre deformar-la.

Per si algú l’hi interessa, nomes entrar, l’estil de Yeva Goldfarb em va recordar a una artista d’aquí, que ara s’està obrin pas dins aquest món, es diu Sofia Suncais, és interessant veure també com tracta les formes.


joana roda

No hay comentarios: