jueves, junio 12, 2008

Exposicó Yeva Goldfarb


Tot i que he passat centenars de vegades pel carrer del Pi, mai m'hauria assabentat de l'existència del centre de Sant Lluc sinó hagués estat per la visita que hi vam fer.
La veritat és que si em donessin a triar entre els dos artistes que hi van exposar, indubtablement em quedaria amb la Yeva. Em va colpejar d'una manera sorprenent. Cadascuna de les escultures tenia el seu què, però n'hi va haver unes quantes que trigaran a esborrar-se'm de la memòria com per exemple l'home-ocell, la gosseta, i per suposat el cap de l'home negre.
Em vaig quedar perplexa mirant'me'l durant un minut sencer, incrèdula de la seva forma. De fet, vaig pensar que m'agradaria conèixer-lo. Tant si és real com si és un producte de la imaginació.
De fet, m'agradaria conèixer a l'home que aquella escultura em va transmetre, m'agradaria conèixer el que jo em vaig imaginar.

No hay comentarios: