martes, mayo 18, 2010

Arnau Pascual - el festin de Babbette



Queda clar que sense un bon capital econòmic no hi ha art que valgui, que Babbette no podia innovar amb sopes de pa i cervesa, i que sense calers no es va enlloc, creació artística i capital, un matrimoni inseparable. Què faríeu vosaltres si us toqués la loteria? Es clar que si; rebentar-vos-ho tot en un “plis-plas”, sense pietat ni compassió. Diguem NO a la moderació, a l’estalvi, a la humilitat, a la gestió sostenible, i un SI ben fort a l’ostentació, a l’excés i la petulància.
Què era el més profitós per aquell petit poblet rural, una mica d’excés, o podríem haver fet alguna inversió més profitosa com ara construir un bon temple en honor i celebració per l’aniversari del difunt Pastor?
Després d’aquest banquet què creieu que va succeir? Tot va ser millor miraculosament, o un cop passats els efectes del vi, tot va tornar a anar de mal en pitjor?
Evidentment l’home és dèbil, i cau fàcilment en l’error i el PECAT!!

"He aquí que os he dado toda planta que da semilla, que está sobre toda la tierra, y todo árbol en que hay fruto y que da semilla; os serán para comer." Génesis 1:29
nota :En la dieta original de Dios para el hombre las carnes no fueron incluidas

"No mires al vino cuando rojea, cuando resplandece su color en la copa. Se entra suavemente; mas al fin como serpiente morderá, y como áspid dará dolor." Proverbios 23:31, 32

“Aquella misma noche dieron vino a su padre, y la mayor se acostó con él; pero su padre no se dio cuenta ni cuando ella se acostó ni cuando se levantó.”
“Aquella noche volvieron a dar vino a su padre, y la menor se acostó con él; pero Lot tampoco se dio cuenta ni cuando ella se acostó ni cuando se levantó.”
“Así, las dos hijas de Lot quedaron embarazadas de su padre” (Génesis 19-33, 35 i 36)


"El vino es petulante; el licor, alborotador; y cualquiera que por ellos yerra no es sabio." Proverbios 20:1

"Ni los ladrones … ni los borrachos … heredarán el reino de Dios." 1 Corintios 6:10
AMEN



No hay comentarios: