miércoles, mayo 27, 2009

Conferencia Marc Tanguy

El passat dijous 7 de Maig l’artista i professor francès Marc Tanguy ens va fer un conferencia sobre els artista contemporanis que eren mes del seu agrada, passant sobre l’actual situació que viu l’art.Segons diu la base de l’art d’avui en dia és totalment lliure. Ja sigui en base als temes o els materials i les tècniques. Es a dir que ens dona llibertat, no cal fer servir el cap sinó el cor. Cal deixar-se anar i guiar-se pels sentiments.
Sobretot m’agradaria destacar una fet. Quan ens parlava sobre quina obra d’art li agradava i perquè, senzillament ens va dir que aquella obra d’art que sense saber-ne res ens transmetia quelcom, era aquella la que valia la pena anar a veure. sincerament es el que penso. Per molt que vaja a un museu i em diguin que certa obra és una creació d’un gran artista, sinó em transmet alguna cosa, sinó fa que em queda mes de 1o segons mirant-la, per mi, i ho remarco personalment, aquella obra li falta la part més important.
Finalment dir que la conferencia em va encantar. Vaig sortir amb ganes de que algun dia arribar a fer alguna cosa que transmetés a molta gent.
Imatge d'un dels seus cuadres, potser un dels que m'ha cridat més l'atencio.

Lídia Guim i Garriga

No hay comentarios: