lunes, marzo 12, 2007

La segona sessió fotogràfica ha estat determinant per a forçar un canvi en la meva mirada.

La meva única preocupació va ser col·locar les figures de forma que quedessin aïllades del seu entorn. Amb una cartolina blanca i un flexo de Ikea, vaig superar els problemes tècnics. A casa vaig acabar d’eliminar el “soroll” de fons amb el Photoshop.

Però realment no hi va haver cap canvi en la forma de mirar les peces: exactament el mateix procedir que en la sessió anterior, més fàcil encara, doncs ja no vaig haver de córrer amb les figures amunt i avall buscant fons “apropiats”.

A part de la proposta de treballar amb un format quadrat, ara se’m presenta la possibilitat de acostar-me a les peces d’una nova forma, deixant de banda els recursos pictòrics i cinematogràfics que em fan de crossa, i caminar per terreny inexplorat (al menys per a mi), arriscant-me a caure. Sembla que serà interessant veure què passa.

No hay comentarios: