viernes, marzo 07, 2008

Exposició St. Lluc

















Curiosa. Més interessant l'escultura que la pinturapel meu gust. Una mica dispersa. Jo he vist diferents treballs dins un mateix treball. Unes peces de tall més clàssic, alguna m'ha recordat l'escultura de Clarà de la plaça Catalunya, per mi el menys interessant. Per un altre costat un treball un punt grotesc on l'artista barreja elements masculins, femenins i animals en un mateix cos, amb sentit de l'humor. I finalment alguns bronzes, que per mi ha sigut el més interessant. Unes figures flexionades amb un aire entre africà i d'escultura grega arcaica, una mica de Matisse, Picasso... M'ha semblat que domina molt bé la figura humana. Molt ben construïdes. Cada part del cos com si es tractes una part autònoma, amb molta força, el cos amb una consistència flexible. Hi he trobat un aire un punt convuls, com presoners del seu propi cos, o de la seva ment. Tot això ho dic perquè per moments les seves torsions m'han recordat les escultures dels esclaus de Miquel Àngel.

No hay comentarios: